torsdag, februari 18, 2010

Pusta ut!

Livet ær førunderligt, vardagen likaså. Ena stunden ær man hær, andra stunden ær man dær och ibland ær stræckan och tiden dær emellan så kort att det hela blir surrealistiskt. Værlden ær inte så stor idag. Man vaknar på en plats, æter lunch på en annan och somnar på en tredje.

Nu tillåter jag mig att slappna av, pusta ut och avnjuta en iskaffe en stund, om sisådær en timme rullar dagen vidare med ytterligare en viss intensitet. Jag kommer att somna ovaggad i natt. Det kan jag lova. Nær jag kommer hem ska jag lite snabbt packa ner klæder infør morgondagens teaterkvæll med K før direkt efter jobbet bær det av hem till henne før att dsucha, byta om och gøra mig redo. Det ser fram emot. Resten av helgen kommer att gå på lågvarv, veckan har varit fulltecknad och intensiv och det behøvs påfyllning av vila och energi. Ævn om jag just nu kænner mig lite speedad och ""full speed ahead" :)

Ha det gott dærute!

Inga kommentarer: