tisdag, februari 16, 2010

Jag är förföljd!

Ja, det är faktiskt sant!

Om morgnarna när jag åker till jobbet brukar jag lyssna på RIX MorronZoo, kommersiell radio som den är blir det ju reklamavbrott då och då och varje vardag åtminstone en eller två gånger under denna tur hinner de köra Kyocera-jingeln - och den sätter sig som en igel i skallen på mig. Melodin ekar i huvudet flera gånger per dag. Snacka om att sätta sig! Jag önskar att jag kunde finna den på nätet nånstans och lägga upp den här (för er som inte hört den) men dessvärre kammade jag noll. I dag när jag stod vid micron i personalrummet och inväntade min lunchgröt så poppade den (återigen) upp i huvudet, helt oförhappandes - alldeles säkert för att den spelats på radion (som står på i vårt rum). Den är rent ut sagt hopplös!

♫♪ "När kostnaderna hotar explodera, byt upp dig till en Kyocera" ♫♪
♫♪♫"Du skriver billigare med en Kyocera"♫♪♫

5 kommentarer:

Jill sa...

Men TACK!!! Nu sitter den i mitt huvud, och den är ju inte särskilt bra. ☺

Sussi sa...

Länken du lämnar när du kommenterar funkar aldrig :/ Du finns på bloglovin så får alltid gå genom där :/ Tänkte bara så du vet!

missj sa...

Visst var jag snäll nu? ;)

missj sa...

Sussi: nu är det korrigerat, det var ett http:// som fattades :D

Sussi sa...

Ja men nu funkar det perfekt :D