onsdag, mars 24, 2010

Råttan består

...ett dygn till i alla fall och jag får vara dassig i håret ännu en dag!

Den planerade färgningen blev inte av i kväll och nu är det för sent att sätta igång, jag vill inte lägga mig med blött och färgat hår och jag vill heller inte blåsa det torrt så det blir helt enkelt till att ta projektet i morgon istället.

Emellan kom ett telefonsamtal på 1 timme och 40 min, betydligt viktigare än hårfärgandet. Tack för den du är, för att du lyssnar, förstår, hjälper till att analysera och kommer med goda och kloka tankar och råd. Och inte bara det, du kommer med omtänksamhet, omsorg och kärlek också.

Du är en pärla! Tack för att du finns i mitt liv - i vått och torrt, i med- och motgångar.

Om en stund blir det en dusch och sen ska jag och min onda mage dra oss sängen.

Inga kommentarer: