fredag, mars 26, 2010

Terapiarbete!

Telefonsamtal 1 - skippat! Det känns helt enkelt inte nödvändigt.
Telefonsamtal 2 - genomfört med gott resultat, även efterarbetet är fixat!

Inga barn hemma ännu, jag misstänker starkt att de fastnat hos några kompisar på väg hem från skolan vilket jag antar att Jillan sagt att de inte skulle göra. Men, men...det är inget jag kan göra något åt nu. När de väl kommer sätter vi igång såväl "piskan" och moroten! Här ska städas barnrum! :)

Näst på min "lista" över sysslor står hårfärgningen, medan färgen verkar tänkte jag roa mig med terapiarbete; jag måste nämligen rycka småben ur saltsillen. Fy fasen så trist! De går säkert att äta, precis som i strömming men går de att bli kvitt så vill jag ha bort dem. Jag tänkte dessutom vara schysst och skala potatisen innan kokning och slutligen skala och hacka upp lökarna till såsen. Så jag kanske får gråta lite på köpet också.

Inga kommentarer: