fredag, juni 18, 2010

Dagarna som kommer...

Lördag:
  • älskade pappa fyller 58 år
  • kronprinsessan Viktoria och hennes Daniel gifter sig (om möjlighet finns slänger jag nog ett öga på TV:n - om inte annat på nyheterna på kvällen för att se några korta klipp från händelsen)
  • kanske en biltur - överväger en tur till Vinterbro där det hålls aktivitetshelg, förvisso mest för barn men de ska kröna Follos peneste hund och Follos skjønneste valp; det låter som nåt värt att besöka för mig :)
Söndag:
  • vilodag - blir nog bara lite housegrooming
Måndag:
  • jobb
  • sommaravslutningsfest hemma hos Kristin, hon står för tillbehören och det vi vill grilla tar vi själva med. Jag har även tänkt bidra med lite mer norrbotten till Norge i form av Panelens pepparsås :)
Tisdag:
  • jobb, har jag inte fått mitt skattekort så ringer jag Skatteetaten för en purring!
Onsdag:
  • jobb
Torsdag:
  • jobb
Fredag:
  • jobb
  • Midsommarafton hemma, hade det inte varit så sjuhelsikes dyrt(5400 SEK t.o.r. med Norwegian och då måste jag åka redan torsdag morgon och 5200 SEK t.o.r med SAS) hade jag åkt hem och firat denna supersvenska tradition med nära och kära men dessvärre är det inte aktuellt, jag får försöka göra den fredagkvällen lite speciell här istället.

Inga kommentarer: