tisdag, juni 22, 2010

Mycket trevlig gårdag, mindre trevlig dag idag...

...eller i alla fall eftermiddag! Jag blir så frustrerad, ledsen och arg när folk trakasserar och är elak med goda, vänliga, hjälpsamma, varmhjärtade människor som jag älskar!! Det jag fick veta idag var i magstarkaste laget, så beräknande och kallt. Jag har haft en del telefonsamtal men vill skicka en hel massa kärlek till en person som verkligen förtjänar det ♥

Eftermiddagen förde i alla fall med sig nåt gott: JAG HAR FÅTT MITT SKATTEKORT!!! Så på torsdag blir det en ny runda in till byen och banken för den där underskriften och för att att lämna en kopia på skattekortet som en bekräftelse på mitt personnummer samt ta foto till betalkortet, här i Norge är nämligen de utrustade med en ID-kortsfunktion - smart! Jag hade helst velat göra det i morgon men det hinner jag inte, det är fullt upp på jobbet och jag måste passa på att få in så mycket som möjligt medan Kristin fortfarande jobbar, torsdag och fredag har hon fri och då kan jag ta mig nån timme och göra det där ärendet. Med andra ord kan jag lämna kontonummer och skattekort till jobbet på fredag!

Nu ska jag ta bilen och dra upp till REMA1000 och inhandla en liter Tine iskaffe - den är så himla god! Eventuellt slinker nåt till middag och en hårfärg ner i korgen också.

Jag återkommer lite senare med ett inlägg om den trevliga kvällen hos Kristin i går.

Inga kommentarer: