tisdag, augusti 17, 2010

De små tingen som gör det

I afton har jag nätshoppat - väggdekorationer, en beställning går hem till Bredåker då sidan är svensk och de inte levererar utomlands, den andra kommer hit till Norge.

Det har blivit en drös väggdekorationer, jag känner att det börjar vara dags att få upp lite väggprydnader nu. Jag vill hålla det enkelt och hyfsat avskalat och jag tycker att väggdekorationer är enormt vackra så därför har det blivit en hög sådana. Jag sitter redan nu med idéer om vart de ska vara men när de väl kommer är det inte säkert att det blir precis som jag tänkt.

Denna kommer nog upp i hallen

Denna hade jag en tanke om att ha ovanför sängen....

...men så såg jag denna - och nu är jag osäker! I värst fall kan jag ju alltid variera mig :)

Detta är ett 10 motiv och jag beställde fem förpackningar, tanken är att göra det till en väggpanel från tak ner till soffan,ungefär som en våd tapet mitt på väggen

Små spegelblommor, alltid finns det plats för...


...en extra spegel

2 kommentarer:

Jill sa...

Åh vad fina! Om det är dom som kommer till Bredis så är det inte säkert att du hinner få dom, dom är kanske redan uppsatta då =). Puss och kram

missj sa...

En del av dem kommer till Bredis, de tre första ;) Jag får väl se om de redan är bokade då *s*