måndag, augusti 16, 2010

Jag matchar min lägenhet

Efter mitt lilla ryck här hemma växte jag fast framför TV:n, just nu ser jag ett riktigt fascinerande program om ett par amish-ungdomar som flyttar in hos en brittisk familj med alla de kulturkrockar det innebär. De lever verkligen ett annorlunda och gammaldags liv, bara detta med att kvinnan ska tjäna mannen, uppfostra barnen och sköta hemmet. Näää, not my cup of tea!

Nyduschad och puffad med min nya Clean Fresh Laundry som jag köpte på taxfreen i går. Den luktar fantastiskt fräscht men är rätt flyktig. Doften är väldigt lik min absoluta favorit när det kommer till rumsdofter Yankee Candles Clean Cotton, som jag för övrigt beställt en doftbehållare för eluttag + refiller, 10 doftvaxer och en rumsspray av från Amorina och som väntade på mig i Bredis och reste med mig tillbaka i går.

Så nu kan jag och lägenheten matcha varandra :)

Inga kommentarer: