torsdag, augusti 05, 2010

Stockholm 30/7 - 1/8


Arlanda Express har ett erbjudande i sommar där två personer kan resa för 280 kr. Har man ingen att dela med så kan man finna en här ;)


Vi stod ett par timmar och tittade på Pridetåget; detta gäng fick utan tvekan de största applåderna.


Sjuksköterskor passerade...


...och familjer...


...och folk i färgstarka kreationer


Jag var så upptagen av att fota så jag missade helt att en och annan kändis passerade, som här: Andreas Carlgren...


...och Beatrice Ask (vars livvakt såg lite putt ut ;))


Det ryktades om att Reinfeldt gömde sig i gorillakostymen


Mona, Lars och Maria


Babsan - först när jag tittade på bilderna insåg jag att jag fått med ett åar välbekanta ansikten


Poliserna; efter föräldrarna fick dessa de största applåderna och hejaropen


Lärare


Vi var inte ensamma på stan ;)


Solen sken och sommarkvällen var fin


Kvällen ägnade vi åt Gröna Lund där Sommarkrysset var på G


Denna skräckmaskin (Insane) gav sig Ingela upp i ;)


Kristina och Ingela


Gry Forssell


Och Kristina som är lång fick med lite bättre bilder på både Gry...


...och Martin Stenmarck


Kvällen lägger sig över huvudstaden


Efter Gröna Lund blev det Roxy - som hade en härlig drinklista, kolla bara sista drinken ;)

2 kommentarer:

Annelie sa...

Verkar som ni hann med en hel del :-) Fina bilder!

missj sa...

Det var en mycket trevlig helg! Synd bara att vi inte lyckades synka oss men det kommer kanske fler tillfällen! *kram*