torsdag, september 23, 2010

Bra kurs, god mat och helgförberedelser

Jag känner mig fortsatt lite sliten så jag tänkte ta mig en liten tupplur innan jag sätter igång med aftonens projekt; hårfärgning, manikyr, rakning av ben, den sista packningen och förhoppningsvis också en dammsugning av lägenheten.

Middag tror jag knappast att det blir för jag och Kristin tog en "svensk lunch" dvs. varm mat (f.ö. en supersmarrig kyckling szeschuan) på Økernsenteret så sent som 13:30 innan jag satte mig på tunnelbanan mot Nasjonaltheateret och hon satte sig för att invänta sin man för vidare resa mot Ikea. Väl tillbaka på Nesodden tog jag en tur till Flaskebekk för att kolla in om djurbutiken hade nån vattenbehållare till fågelbur och minsann, det hade de. Så nu ska lilla vännen i Köpenhamn få en ny och fräsch vattenautomat lagom till helgen.

Nu -> hänga tvätt och sedan en lur på sängen!

Inga kommentarer: