måndag, september 20, 2010

Oh, what a night...

...and day! Jag vet inte om jag fått i mig nåt dåligt eller om jag fått en bacill som satt sig i magen. Hela dagen har ägnats åt frossa, magkramper som gett mig träningsvärk, spring på "do", vätskeintag; vatten, cola och mjölk - och vila. Jag är fortsatt risig och trött och tänkte lägga mig i soffan och se film. Jag har påbörjat en som heter "Fragments" men har fått ta så många pauser att jag inte ens hunnit halvvägs genom filmen på hela dagen. Jag hoppas att detta ger sig snart för det är verkligen ingen höjdare!

Nog om detta nu!

Annars har jag surfat nyheter på nätet och nyfiket försökt få svar på vad som kommer att ske med Sverige efter gårdagens valresultat. Inga direkta svar ännu och det lär nog dröja ännu ett tag innan de kommer. Kan det gå att "mota Olle i grind" vid det här laget?

3 kommentarer:

Jill sa...

Usch och blä vad trist, men vilken tur att den kom nu och inte i helgen när du hade besök. Jag hoppas verkligen att bacillen åker hem snart =)
Krya på dig syrran. Puss och kram

Annelie sa...

Krya på dig!!!

missj sa...

Tack så mycket, tjejjor! Jag jobbar på det och det är lite lugnare idag så jag hoppas vara "fit for fight" i morgon! :)