söndag, november 28, 2010

Lyckad lördag

Oslo city light; Karl Johan
Oslo city light
Framme på So
Så härligt att ha haft en så trevlig kväll och inte ens känna av några konsekvenser av det, jag mår toppen idag. Inte det minsta sliten eller bakis. Jag och IM träffades på So strax före 21 och intog ett bord där vi satt och pratade mer eller mindre hela kvällen, för min del slank det ner nån GT och vitt vin, varvat med vatten (smart drag!). Sista timmen lyckades jag faktiskt lura upp henne på dansgolvet (även om det inte är nåt hon gillar). Det var såååå skoj att äntligen få svänga sina lurviga! Det är alldeles för längesedan nu. Till råga på allt verkar det som om IM blev frälst och hon skulle definitivt återvända till dansgolvet när hon vinkat av mig. Jag började knata mot sista båten hem strax efter ett och då var jag helt nöjd. När jag väl satt mig på båten slog tröttheten till och jag fick verkligen jobba med att hålla mig vaken så det var verkligen en dröm att få krypa ner i varma, goa sängen när jag kom hem. Hellyckad afton med andra ord och jag är glad att jag sparkade upp mig själv ur soffan och stugvärmen och gav mig ut i nattlivet.

Inga kommentarer: