torsdag, december 30, 2010

Inväntar schwiimen...

Jag är så förbenat nöjd över att ha fått tömma all skit (eller drit som man säger på norska), tänk att besök till en miljöstation kan ge en sån efterföljande känsla av tillfredsställelse. Efter den rundan kastade jag mig in på Kiwi för att ordna de där sakerna inför morgondagen som jag glömt men med slank en del annat också så ut kom jag med två kassar ;)

Så snart B kommer hit efter att ha återlämnat bilen åt MB och E vankas det middag och det blir paltrester från i går, uppvärmda i lättsaltat vatten vilket innebär att de är som nykokta. Efter det blir det med all säkerhet soffan och en film, för ni paltätare vet väl vad denna typ av middag brukar betyda?! För er andra kan jag berätta att det innebär en alldeles speciell typ av mättnad som i folkmun kallas för paltkoma alternativt paltschwiimen.

Och från det ena till det andra....life's soooooo good!

1 kommentar: