lördag, januari 29, 2011

29 januari

Ännu en lördag är här, den sista i januari 2011 faktiskt. Kommande vecka går vi in i februari och dundrar vidare mot den vackra våren med takdropp, fågelsång, barmark och musöron på träden.

Jag vaknade totalt täppt även denna morgon, den var en segdragen förkylning detta. Tack och lov är det bara näsan som jäklas med mig, ingen huvudvärk, ingen feber, inget halsont. Segt är det oavsett eftersom det känns som om man har sirap i skallen - men ju mer dagen lider ju bättre brukar det bli, morgnarna är värst.

I går satt jag och pratade med Anita på nätet, hon ska ut i kväll och möta upp ett par bekanta och undrade om jag ville hänga med. Det lutar åt att jag hakar med ut på en Oslo-city-night. Tanken är att hon och jag ses nånstans på Karl Johan för ett glas medan det andra gänget äter sig middag sen när de är klara sammanstrålar vi och går ut. Det kan nog bli skoj.

4 kommentarer:

Annelie sa...

Hälsa Oslos nattliv :-)

missj sa...

I most certainlly will :D

Annelie sa...

Spännande :-)

Johanna sa...

i really like you blog! :D