fredag, januari 28, 2011

Fantastic Friday!

En stilla helg (och såklart blodpaltskok!!) står på agendan. Även denna helg är det ett glatt gäng brullor som ska ut (i kväll faktiskt), en riktig barrunda med totalt tre ställen är inplanerade. Först biljard på London, sen ett besök till Elsker som renoverats och fräschats upp och sist men inte minst, ”gamla” trogna So. De där två första ställena skulle jag gärna vilja kolla in nån gång men jag har efter en del resonerande med mig själv kommit fram till att jag hemma. 

Nu har jag precis varit på Kiwi och hämtat blodet jag beställt (jag passade på att köpa två burkar eftersom det verkar vara hårdvaluta här) - projektet med palten har jag påbörjat nu. Rimmat sidfläsk och Bregott med havssalt köpte jag när jag var i Sverige innan jul. Middagen idag blir en högtidsstund! :)


Enjoy this weekend friends!

Inga kommentarer: