söndag, februari 20, 2011

I morgon är det måndag - en viktig måndag!

Gårdagens goda middag; oxfilé, potatiskroketter och champinjonstuvning
Kass update idag men jag prioriterade de sista skälvande timmarna med B innan den vidare turen till Tromsø och jobb. Sedan jag blev ensam har jag plöjt hela sex avsnitt av fina "Mcleod's Daughters". Här var det nästan -18 grader i morse så det kändes helt berättigat med en dag i soffan. Helgen har varit supermysig men som vanligt går den ju alldeles för fort.

De där funderingarna som jag trodde skulle förpesta min helg har faktiskt inte gjort det, det tror jag att jag har mitt sällskap att tacka för. Hade jag varit här mol allena så hade jag grubblat desto mer. I morgon får jag mer besked och jag är superpirrig och längtar...och hoppas! Hoppas! Hoppas!

Nu ska jag gå och hänga min tvätt!



Inga kommentarer: