måndag, februari 21, 2011

Lyckorus

Saken med det förvirrande brevet (är med hjälp av älskade Jillan) är utrett och inte nog med det, det hela blev till ett fantastiskt besked som förgyllde min dag, ja hela livet för att vara ärlig! Jag är sååååååå glad! Och jag längtar nåt förbaskat!

Detta innebär att saker och ting kastas om ganska rejält, både i stort och smått. Sum1:s tjejerna har planlagt ett restaurangbesök och en utgång på lördag, jag hade i åtanke att gå men det lägger jag på is nu. Jag ska vara hemma och tänka, ladda och längta. Hålla kropp och knopp borta från alkohol. Dessutom tänker jag mer än någonsin på hur jag ska lägga upp min sommar och ferie, hur många veckor jag anser jag mig ha råd att ta ut och hur ska jag lösa de dagar jag måste ta ledigt innan det. Det får bli ett snack med chefen i morgon.

Nu ska jag njuta och gotta mig i detta!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Hej
Nu försöker jag på nytt lägga ut en kommantar..
Å vad spännande va skall hända borta i Norge?
Jag glädjs av din lycka♥

missj sa...

Och det fungerade alldeles utmärkt! :D Tack för din fina hälsning, Åsa! :)