lördag, februari 26, 2011

Kom igen nu, Jennie!

Vaknade av att B ringde kl. 08, egentligen utsövd eftersom jag lade mig 23:30 men valde gå upp och starta en maskin med tvätt och sedan krypa ner i goa sängen igen och läsa nyheter, kolla mail och Facebook på mobilen. Somnade om en timme och det var så härligt. Nu har jag bara så svårt att ta tag i mig själv, jag ska hänga tvätten, dammsuga, sy till ett par byxor vars fåll släppt vilket resulterar att jag kliver på dem. Sen måste jag duscha också och egentligen borde jag gå till Apoteket och köpa mer värktabletter också, skräcken är ju att de ska ta slut under helgen och att jag ska behöva dras med mensvärken från helvetet. Dagens middag är planerad, det blir en "hastversion" av Pasta Carbonara och jag har väl mer eller mindre bestämt mig för att hänga med ut idag efter lite peppning och pushning av vänner.

Inga kommentarer: