fredag, februari 25, 2011

Sista chansen

Jag har börjat överväga om jag ska följa med tjejjorna ut en sväng i morgon trots allt, det var ju en månad sedan sist och det lär ju dröja till nästa gång. Det milda vädret gör det ju mer lockande än vad det känts tidigare i veckan. Jag måste ge det lite tid, det är ju delfinal 4 av melodifestivalen också – men med tanke på hur tidigare har varit så tror jag knappast att jag missar nåt- Jag fick ju inte heller de tre skivor med ”McLeod’s Daughters” som jag hoppats på utan bara en – så inte ens det har jag som drar ;). B drar till bror i Odense i helgen så så mycket kontakt blir det inte där heller. Jag tar det spontant, faller andan på i morgon kväll så drar jag – om inte så blir det jag och soffan som polar aftonen igenom.

Nu är det i alla fall helg och det känns riktigt gott, fredagkvällen kommer att gå i stillhetens tecken, möjligtvis slår jag till med lite fredagsnöje i form av städning. Jag är trött.

Slutligen hoppas jag att min arbetsmyra till syster får en kanontrevlig husvagnsvistelse med familjen och goda vänner! Det är dig så väl unt och förtjänat!

Inga kommentarer: