söndag, mars 20, 2011

Ännu en helg till handlingarna

Ananaspaj
Det var den helgen det, den har haft en fin mix av stillhet och ro, umgänge med kollegor, mys och viktiga samtal med B och så strålande fint vårväder. Idag har vi verkligen tagit det med ro, vi ålade oss inte upp ur sängen förrän på förmiddagen och då blev det en riktigt god frunch, sen soffan, prat, tidningsläsning, skidor på TV och att sno ihop den där ananaspajen. I morrn ska jag krångla med mig den där utan att förstöra den och ett paket vaniljglass på bussen mot jobbet.

Sedan B åkte har jag kört ett litet städrace, sett en skiva av favvoserien och druckit lite kaffe. Nu är det duschen som kallar och snart sängen för i morgon är det dags för en ny arbetsvecka och dessutom är det dags för en flygtur norrut på fredag och fem dagar där - men en hel del att göra. As usual. Men denna tur blir också lite speciell.

Hoppas min almanacka kommer i morgon, jag har nämligen fått ett mail om att den är på väg! :)

2 kommentarer:

Annelie sa...

Hoppas att boende i oslo fortfarande går att ordna 2 v i sommar, jag borde få reda på vilka datum nu i veckan :-) Kram!

missj sa...

Hör av dig när du vet mer så kollar jag läget :)