tisdag, mars 08, 2011

Personlig almanacka

Nu har jag äntligen knåpat ihop och beställt min alldeles egna och personliga almanacka. Jag funderade på det för nåt år sedan men sen rann det ut i sanden. Nu var det dags, jag tycker inte att den jag har nu är bra alls, jag rymmer inte att skriva det jag vill och den är rent ut sagt tråkig. 

En söt fågel som får pynta min kalender för detta år, det blev en mellanstor modell och jag beställde den med norsk inlaga eftersom det är här jag jobbar och bor och de helgdagar som är här berör mig mer än de som är därhemma. Jag har dessutom lagt in en drös födelsedagar och årsdagar som kommer att tryckas automatiskt och med andra ord inte behöver föras in för hand. Alla dessa datum ligger kvar på mitt konto på hemsidan så jag har det lätt till hands även nästa år om jag blir frälst och vill göra en ny. Mycket smidigt - och himla kul med en egen, skräddarsydd kalender.

Du kan beställa din hos personligalmanacka.se

Nu är det bara att vänta i spänd förväntan! :)

Inga kommentarer: