fredag, mars 25, 2011

Ladda batterierna

Varje gång jag byter land slår den där surrealistiska känslan mig; för några timmar sedan satt jag och kollegorna på Flasken och hade möte över en lunch och nu är jag i Bredåker. Detta skedde idag - men det känns inte så. Fredagskänsla har jag inte det minsta av idag. heller. Dunno why.

Nu är jag inte så lite sliten och överväger starkt att stupa i säng, i morgon väntar en aktiv och späckad lördag. Jag ska inleda med att slå in presenterna åt Agneta sedan bär det av mot Boden city, jag har diverse ärenden så jag kommer att dra runt som en skottspole, ta en lunch med Pernilla och är jag inte klar med mina ärenden så blir det att fortsätta med dem. Klockan 16 drar Agnetas 60-årsbaluns igång. Två goda vänner på en lördag, inte illa♥ Jag misstänker att jag kommer att vara hyfsat trött när jag sätter mig i bilen och gasar mot byn i morgon kväll/natt.

Godnatta-natta-over-and-out!

Inga kommentarer: