onsdag, mars 09, 2011

Vår och sommarplaner 2011 - so far

En del av det jag har att se fram emot i vår och sommar. Planer kan såklart både ändras och omrockeras men detta är vad jag har på agendan so far.

Mars

  • 16-19: B hit för en långhelg
  • 18: En liten ”surprise” planerad, say no more – yet! 
  • 19: Liten Sverigetur med Mari
  • 25: Mot norrbotten, Max fyller 9 år (med en hel del mer än det nämnt nedan planerat, dock inte fastställt i dag och tid)
  • 26: 60-års-tillställning hos Agneta
  • 28: Besök på Björknäs VC, kanske en lunch med kollegor?
  • 30: Møte på eftermiddagen och returresa Oslo på kvällen
  • 31: Helsefagdag med jobbet
April

  • 16-25: Påskledig!!! Stannar i Norge, förhoppningsvis delar jag en hel del tid med B
Maj

  • Mest troligt en norrbottenstur upp i början av månaden
  • 17: Fridag, är jag här i Norge så garanterat en tur in till Oslo för att trängas och (premiär)beskåda 17 maj-firandet!
Juni

  • 2: Fridag (Kristi himmelfartsdag)
  • Sjømatsfestivalen på Rådhusplassen? Blir den av i år också?
  • 13: Fridag (2. pinsedag)
  • 14: Linkin Park-konsert i Stockholm
  • 24: Midsommarafton i Sverige, siktar  i alla fall på att dra upp i år J
  • 17-26: Skeive Dager i Oslo, mest troligt ett och annat besök in till byen 
Juli

  • Tar nog ut mina 3 semesterveckor i juli, dock inte klubbat!
Augusti

  • 5-7: Mot Stockholm och en weekend tillsammans med (i alla fall) Kristina, Ingela och Anita

Inga kommentarer: