lördag, april 16, 2011

Drömmar och tandblekning

Dessa drömmar! Jag vaknade redan kl. 06 i morse och tog chansen till en sån där mysstund med att läsa nyheter och kolla Facebook via mobilen i sängen innan jag somnade om en stund. Det är helgernas mysigaste stund! Under denna slummer hann jag drömma en helt absurd dröm som jag är glad att B väckte mig ur med sitt telefonsamtal. Den var egentligen inte hemsk på så sätt men obehaglig, jag skulle ut på en båttur med min kollega Kristin och ett, för mig okänt, gäng. Det hela slutade med att Kristin inte var med eftersom hon fått besök men jag var på den där båten, vet inte hur jag tog mig dit och det hela kändes väldigt olustigt.

Jag har börjat dagen med att nätshoppa, Groupon (som är en fantastisk affärsidé) kom med ett erbjudande jag inte kunde motstå, 1260 NOK istället 4200 NOK för tannblekning hos Klette & Co tannklinikk på Klingenberg här i Oslo! Jag har önskat detta länge så nu slog jag till! Kupongen gäller i fyra månader så inom loppet av sommaren kommer detta att bli gjort.

Inga kommentarer: