onsdag, april 20, 2011

Ett oväntat tillskott i kassan

Nu har jag påskeferie, skärtorsdag är nämligen röd här och dagen idag halvdag. Härligt med lite ledighet! Jag hoppas verkligen att meteorologerna har rätt angående vädret. I så fall har vi ett par ljuvliga dagar att vänta. Direkt efter påsk drar jag ju hemöver så jag har ordnat med kalendern på jobbet, satt på autosvar i mailen och städat undan en del.

Annars fick jag ett så trevligt mail idag, jag har vunnit en recepttävling och 3000 kronor (kvar efter schablonskatten: 2100 kronor). Jag blev verkligen superglad! Tidigare tävlade jag massor och har vunnit en del, både i smått och stort - höjdpunkten var weekendresan till New York med Jeanette. Jag fick ett litet ryck här för en tid sedan och satte mig ner vid laptopen och "tävlade iväg" - och se, det lönade sig! En riktigt fin start på påskhelgen måste jag ju säga att det var.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med pengavinst! Trevlig Påsk önskar Richard i Lule :-)

missj sa...

Det är det verkligen! Önskar dig också en fin påsk! :D