måndag, april 25, 2011

Sista rycket innan avresa

"Ont i magen"-morgon men snart ska det väl släppa, jag har medicinerat mig. B har dragit iväg för att lämna tillbaka bilen till MB och E och lämna mina blommor på "pensionat" hos dem medan jag är borta. Bättre pensionat finns det inte när det gäller växter. Jag ska försöka pallra mig upp ur soffan, ta en rask dusch, sminka mig och klä mig för att vara redo när B är klar. Då ska vi ta en tur till återvinningsstationen och en tur ner till "Turken" på Granholt för att se vad han har. Jag har en specifik sak i åtanke men det är en present så jag skriver inget om det om jag skulle finna vad jag söker ;)

Morgonluften är kylig, det är 9 plusgrader nu men det ser lovande ut för ännu en kanondag. Vi kommer att stanna här till i eftermiddag. Jag ska ta en vals till med dammsugaren innan det är dags att dra också och så blir det nog att sitta lite i solen innan det är dags att ta turen ut till Gardemoen.

I'm on my way!

1 kommentar:

Annelie sa...

Ha det så härligt!