onsdag, april 27, 2011

Uselt med uppdatering

Ett litet livstecken innan jag ska återgå till att vara social.

Det blev inte riktigt som planerat, syrrans barn hade magsjuka så jag fick ändra planerna lite för någon kräksjuka har jag verkligen ingen lust att drabbas av. Detta resulterade i att Pernilla hämtade mig på Kallax i går och att jag sovit hos Agneta och kommer att göra det ännu en natt. I morgon ska jag nog våga mig på att åka upp till byn. Edit: Ingen tur till Bredis i morgon, jag fick just ett telefonsamtal av Jillan och nu är Stickan drabbad! Med andra ord en stund till i stan för mig men jag ska i alla fall följa med syrran upp till byn efter att hon slutat jobbet i morgon bitti så att jag år låna en bil och får lite mer rörelsefrihet, kanske en tur ut till K, T och lille, nye K. Bebisgos!!♥

Jag kan konstatera att våren inte hunnit lika långt här. När jag lämnade Nesodden i förrgår hade träden verkligen exploderat, fullt så ser det inte ut här men det är på väg. Hotellet på Gardemoen var helt fantastiskt fint, så fint att det nästan var pinsamt att bara betala 299 NOK för två personer.
Rummet
TV-väggen
Badrummet
Duschen
 Idag har det varit fullt upp hela dagen, jag började med en tur på stan för att försöka finna min favoritmascara; Lash Architect Waterproof men det går bara inte att finna. Jag ska kolla i Norge också innan jag får börja leta efter altenativ. Skit också! Därefter gick ja till vårdcentralen och pratade bort säkert en dryg timme med min förra chef, mycket trevligt. Resten av dagen har jag umgåtts med mina fina lilla Pernilla. Massor med varma kramar till dig. Därifrån promenderade jag ut till Ica Kvantum för att möta upp Agneta och på så vis få mig en promenad, såväl dit som hem med henne.

BTW, har jag riktig jäkla tur kanske jag får besök i Norge av både Pernilla och Agneta i sommar :)

I morgon blir det först en Storhedentur sen får vi se vad jag företar mig.

Inga kommentarer: