fredag, maj 27, 2011

After work på Signalen

Eftermiddagens lilla after work på Signalen var trevlig, kan det bli annat med fina arbetskamrater!? Signalen är ett så mysigt ställe, ombonat och fyllt med små sittagrupper (och inga vita plaststolar*s*) men en helt grym placering och utsikt!

Lite mat och dryck och nu väntar en stilla fredag kväll. Nästa vecka är en kortvecka för många, torsdagen (Kristi himmelsfärd) är röd och flera på jobbet kommer att ta flexledigt på fredagen. Själv jobbar jag full vecka, även torsdagen. Jag har förankrat detta hos chefen och det var ok. De timmar jag drar ihop i plustid då kommer bättre till pass senare i sommar.

Lite av inredningen på utedelen
Mer av utedelen på Signalen
...och ännu mer
Båten drar in mot Oslo igen
Fina arbetskamrater och våra två sjukgymnaststudenter
Min middag; scampi
Lite av utsikten
Trots idogt regnade på förmiddagen så vände det...
Pernilla, vi måste stanna till här för ett glas vin innan vi drar in till Oslo när du kommer hit!♥

2 kommentarer:

Camilla sa...

Ser ut som utomlands, fast i dom ännu sydligare breddgraderna!! ;) Mysigt! :) Just hemkommen från panelen för att fira bröllopsdag o kalas, fasligt vad gott det var!!

missj sa...

Det känns nästan lite "utlandet" där :) Stort grattis på bröllopsdagen, ni har samma bröllopsdag som en av mina kollegor. De firade 5 år i går. Kramar! :)