torsdag, maj 19, 2011

Fabulösa sommar!

Jag har så mycket skoj att se fram emot i sommar. Planer kan såklart både ändras och omrockeras men detta är vad jag har på agendan so far (uppdaterad sedan sist).


Maj

  • Bodenresa  i början av månaden
  • 28: Har bott 1 år i Norge
Juni

  • 1: Har jobbat 1 år i Nesodden kommune
  • 2: Fridag (Kristi himmelfartsdag) - men kommer att jobba
  • 6: 4 år sedan jag träffade min B
  • 9: Sommerfest med Helseavdelningen på Nesoddtangen gård
  • 10: Min första ferielønn kommer
  • 11: "100-medlemmarsfest" med Sum1:s, mest troligt i Middelalderparken i Oslo
  • Sjømatsfestivalen på Rådhusplassen? Blir den av i år också?
  • 13: Fridag (2. pinsedag)
  • 14: Grillfest med kollegorna hos Kristin
  • Skatteåterbäringen från Sverige kommer
  • 17: VG-lista på Rådhusplassen
  • 23 och 24: flexledig
  • 17-26: Skeive Dager i Oslo, mest troligt ett och annat besök in till byen 
  • v. 26: Agneta söderut, har jag riktig tur förärar hon även mig med ett besök
Juli

  • 8-11: Pernilla kommer på besök (ev. flexledig fredag och/eller måndag)
  • 16: Mina 3 semesterveckor startar
  • 18: Åker upp till Boden för att tillbringa första semesterveckan där
  • 19: Bokad tid på TotallyYou
  • 22: Hänger mest troligt med syrran med familj och "bästa grannarna" till Storforsen över helgen där de ska se "Diggiloo"
  • 25: Returresa Norge
Augusti

  • 5-7: Mot Stockholm och en weekend tillsammans med Jill, Lina, Kristina, Ingela och Anita

Inga kommentarer: