torsdag, maj 19, 2011

Litt sliten...

...eller egentligen inte så lite- Jag var verkligen knäckt när jag vaknade i morse och har inte riktigt piggnat till ännu. Jag tror att anledningen är en blandning av att jag inte jobbat på ett tag, för sent sänggående i går och kostomläggningen.

Jag skulle vilja ta en liten snabbstädning, egentligen är inte behovet så överhängande men lite hår måste dammsugas upp, sen fann jag en söndertorkad spindel på mattan (den stör mig!) och så vill jag torka av lite damm. Tänk att det dammar på fast man inte ens varit hemma. Men idag pallar jag det inte, jag satsar på tidigare sänggående och en annalkande helg som måste fyllas :)

Så här vackert var det redan före kl. 07 i morse
Ljuvliga grönska!
Oslofjorden
Den här utsikten är en riktig kille när man går hem från jobbet
Där borta i fjärran anas Oslo
Syrenerna är fortfarande prunkande

Inga kommentarer: