tisdag, maj 24, 2011

Hårdkörning

Jag har nog tabbat mig lite denna vecka och fyllt arbetskalendern nog så mycket. För många hembesök med för stora ärenden (som kräver mycket efterarbete) inplockade + ett gäng möten, med tanke på att jag inte riktigt är uppe i 100% kapacitet ännu var det inte det klokaste kanske men jag klarar bara inte av att se högen med saker växa sig större och större. Jag känner ju att jag är mer slut om kvällarna än jag är vanligtvis. Lördagen var då den ultimata drop:en, då gjorde jag inte många ryck och kände mig helt dränerad på energi. 

Nu har jag faktiskt lovat mig själv att inte boka in så mycket nästa vecka, hittills har jag bara ett hembesök inbokat och jag kommer inte att lägga in så många fler. Det finns mer än tillräckligt att göra ändå. Annars känns det finfint att vara tillbaka på jobbet och jag hoppas att jag ska känna mig upplagd och laddad för att hänga med kollegorna ner på Signalen för ett eller två glas vin på fredag efter jobbet.

Inga kommentarer: