tisdag, maj 24, 2011

Nya friska tag?

Jag fick syn på en annons från beconfiDent och sände dem ett mail där jag förklarade hur jag upplevt min klinikblekning och om jag skulle våga mig på en hemmablekning via dem med tanke på att jag just gjort en som inte fick önskat resultat. Företaget verkar seriöst och när man läser de blogginlägg som skrivits om såväl företaget som produkten så känns det som ett kvitto på denna känsla.


På hemsidan lämnar de två löften:
  • Du kommer bli positivt överraskad av resultatet.
  • Om du mot förmodan inte skulle bli det, så får du pengarna tillbaka.
Företaget levererar dental utrustning till kliniker i hela skandinavien och många kliniker använder deras produkter dagligen till sina kunder.

Efter detta har jag och Mattias på företaget haft flitig mailkontakt, han har konsulterat deras tandläkare och jag har fått en mer utförlig beskriving av dem om de problem jag upplevde med min blekning än vad jag fick av tandläkaren i går. Jag har också fått besked om att det ska vara riskfritt för mig att testa en hemblekning efter förra fiaskot. Det hela slutade med att de till och med erbjöd mig ett gratis startpaket med denna grund:
"Det är sannolikt att du kommer att få bleka fler gånger än genomsnittet men vi rekommenderar att du provar. Vi skulle bli oerhört stolta och glada om det skulle fungera för dig så därför har vår VD beslutat att kostnadsfritt erbjuda dig ett startkit om du kan tänka dig att berätta om dina erfarenheter av våra produkter efter avslutad behandling. Med ditt medgivande vill vi även kunna använda ditt "betyg" på vår websida. Givetvis är du helt anonym om du så önskar."
Anses jag vara ett "omöjligt fall" som de vill testa ut kanske ;) Det var i alla fall väldigt generöst.

Nu återstår bara att se om jag vågar mig på detta!

Inga kommentarer: