tisdag, juni 21, 2011

Snart helg!

Såja, då återstår en arbetsdag till sen har jag helg - minsann! Dagen idag har varit fin, vädret var lite duggregnigt på morgonen men det gav sig med tiden och solen tog över. Om den är efterlängtad?! Jodu...

Dessa bilder av ett sommarfagert Nesodden tog jag med mobilen idag när jag var ute på hembesök:


Lunchen intog vi hemma hos Mari idag, fy bubblan så fint de fått det - eller fått och fått, de har slitit hund för det och det har verkligen gett resultat. Vitt, öppet, högt i tak, fräscht och fint - och ett häärligt kök. Jag vill också ha ett eget hus!! Med utsikt över fjorden!! Dream on Jennie, dream on! Här måste man arbeta sig upp för att ta sig in på boligmarkeden - och att komma från Sverige utan en stor pengasäck och utan rötter/familj som planerat för framtiden gör det till en lång och svår process.
Mot köket
Dagens tråkigaste; ännu en fin kollega ska ju sluta. Kristin Ø gjorde sin sista dag på jobbet idag, hon flyttar hem till vestlandet och lämnar i och med detta oss. Synd tycker jag, mycket synd!

Inga kommentarer: