onsdag, juni 08, 2011

Sommerfest i morgon

My temporary hairdo...
Förra festen med avdelningen var verkligen kanonrolig - men då var det förlagd till en fredag också. Jag tror att folk slappnar av och tillåter sig "rocka loss" mer på en fredag än om festen ligger på en torsdag med arbetsdag nästa dag som i morgon.

Jag har planerat att ta med kläder och min vinflaska till jobbet och dra direkt från jobbet till festen, istället för att stressa hem för en mellanlanding. Vi ska mötas på Nesoddtangen Gård klockan 17 - och jag såg i invitationsmailet att jag ingår i kaffe- och tekokargruppen.

Jag har varit och köpt mig en flaska vitt (sommardricka!) efter jobbet idag men så här rent spontant känner jag för en lugn kväll eftersom det handlar om en torsdag och jag faktiskt har ett hembesök så sent som kl. 14 på fredagen - med andra ord ska jag vara pigg och alert all day long!

Jag måste ta och krafsa ihop en väska med lite ombyteskläder till i morgon och sen ska jag och "støvsugeren" ta oiss en svängom! Kanske till exempel precis just nu?!

Inga kommentarer: