måndag, januari 17, 2011

Fredag 14 januari

För ordningens skulle får det bli ett inlägg för varje dag. Jag har verkligen haft en helt fantastisk helg så bloggen har fått vila till förmån för en massa trevliga aktiviteter.

Fredag efter jobbet drog jag och Møyfrid hem till Kristin för lite rosébubbel och ost innan vi skulle vidare på fest med avdelningen. Utsikten från deras hus är helt fantastisk!! Festen var verkligen superlyckad, festkommittén hade gjort ett suveränt jobb och ordnat med god mat, roliga lekar och bra musik. När vi anlände fick vi ett halvt spelkort, det var själva bordsplaceringen att finna den andra delen av just sitt kort. På min vänstra sida fick jag barnmorskan i kommunen vilket i sig var rätt lustigt, för henne träffade jag när jag, MB och E var ute på en kvällspromenad dagen innan anställningsintervjun och har inte träffat henne sedan jag fick jobbet. Kvällen bjöd på otaliga skratt då folk hade de mest härliga uppdrag under sina tallrikar. Maten var ljuvlig den med; speciellt den marinerade scampin. Mumma! Senare framåt kvällen blev det dans i köket och som vi rockade. Bra musik som verkligen satte fart på dansnerven. En hellyckad afton med andra ord! Gräddet på moset var ju att få komma hem och krypa ner i sängen med min fina B ♥
Kvällsmys hemma hos Kristin
Tanja poserar - inte helt villigt här...
...men desto mer här ;)
Vorspiel med rosévin, ost och kex
Gott och trevligt!
"Vimsa" . Kristins robotdammsugare jobbade lite
Framme på festen
Dags att finna sin plats
Den ljuvliga middagen
Buffén
Festglada människor
Några sånger han det bli, inte helt lätt att hinna hänga med i denna snabba visa - på norska
Fantastisk text ;)
Coola brillor!
Här pågår nog nåt bus på "scenen"
"Häxan" hade i uppdrag att avge ett ordenligt häxskratt så fort någon skålade
Denna lek ledde till många skratt, folk hade de mest fantastiska tekniker för att flytta den där bollen

Inga kommentarer: