tisdag, juni 28, 2011

Ett stycke sweetie på G hit!


Tänka sig, det känns som en halv evighet sedan Pernilla och jag blev eniga om en helg för hennes besök och nu är det baske mig bara 10 dagar tills hon är här. Med anledning av det började tänka på detta med att vi ska ta en utekväll och när hon är här vill jag inte behöva tänka på stressen med sista nattbåten så jag satte mig och kikade på hotell och sände henne ett SMS och frågade om hon kunde tänka sig ett hotellsdygn lördag-söndag och jag fick ett: ja! :D Men den lilla "kråkan" propsar på att betala en del av hotellet, det vägrar jag baske mig - hon har betalt och rest hela vägen och hon anar inte hur mycket det betyder för mig att hon kommer hit och hälsar på!♥

Så nu har jag bokat Clarion Hotell Savoy, superbeliggenhet ca. 200 meter från Karl Johan! Det kan knappast bli bättre :) Vi ska ha så jäkla kul och jag ska visa henna mina "hangarounds" i byen! :D

Hjärligt välkommen allra käraste vännen min!

(Och mina andra sweeties, ni är så oootroligt välkomna (även repriser, Annika!) - kom, kom, kom så gör vi en superhelg! Ni kommer säkert att bli kära ni med!)

Inga kommentarer: