torsdag, juli 21, 2011

En hemmadag

Det är precis vad jag haft idag. I går blev det en liten tur till Ida och Fredrik på kvällen men idag har jag baske mig inte rört mig förbi tomtgränsen utan bara polimasat på här. Solen har gassat och det har varit 26 plusgrader även idag och det ser lika lovande ut i morgon. Det blir perfekt för i morgon har jag fullt på agendan igen, jag måste ner och ta en stadsrunda i jakt på en tankini inför Greklandsresan nästa vecka. Det finns inte en chans att jag hinner det när jag är tillbaka i Norge, jag ska hämta ut mitt nya SIM-kort i NetComs butik på Aker brygge,  hem en snabbis för att hämta ut ett Ellospaket och packa om väskan sen drar jag tillbaka in till byen. Det är i alla fall planen eftersom jag fått en invitasjon till middag ute, sen måste jag ändå in dagen därpå för att vara redo för flygbuss kl. 04.Utöver en tankini ska jag köpa solskyddscreme, lite mer omläggningsgrejer, en hårtoning och eventuellt lite mer sommarkläder. Sånt har jag nästan nada av. Klockan 18 ska jag träffa Pernilla (med flera?) på Restaurang Brännastrand för middag och lite nattliv à la Boden. Sover, det gör jag hos Agneta som jag sen har avtalat middag med på lördag eftermiddag/kväll. Under dagen hoppas jag få till ett möte med Gunilla och hennes lilla Nisse.

Födelsedagsmiddag för Jeanette på Panelen
Härligt eftermiddagssnacks en varm dag
Det bjuds på vackra sommardagar här

Inga kommentarer: