tisdag, augusti 16, 2011

Saknar geist

Bloggen har blivit lidande. Jag har inte geisten just nu, det är så mycket som skett och sker - både sorgliga och trevliga. Sista delen av sommaren kan lätt kategoriseras som omtumlande. Det är en förunderlig känsla att känna lycka och glädje samtidigt som en sorg fyller mitt hjärta. Jag kastas mellan känslolägen - jag har älskat, längtat, önskat, hoppats och trott i många år och aldrig ens tänkt på annat än att jag var på väg mot livet jag ville leva.

Mitt uppdaterande kommer nog inte att vara så frekvent en tid framöver men hoppas komma tillbaka snart - eventuellt med en liten uppdatering om vad sommaren bjudit på.

Idag var jag förbi på Nille och köpte en glasskål och flytljus och gjorde i ordning en bordprydnad med de vackra stenar vi plockade på favoritstranden på underbara Pythagorion (Hellas gick in i hjärtat!) och att Pythagorion will come back!

Inga kommentarer: