tisdag, oktober 25, 2011

Det finns en bransch för allt

Precis när jag kommit hem idag och höll på att packa ur flyttkartongerna ur bilen ringde mobilen, det var en kvinna som ringde från nåt företag - nu kommer jag inte ihåg vad de hette. De hade sett min annons om bordet och stolarna på Finn och ville ge mig ett erbjudande om att hjälpa mig att få det sålt inom 14 dagar. Det har ju bara varit ute några dagar och jag känner ingen som helst panik kring det så jag tackade vänligt men bestämt nej tack till deras service...

Hvit spisebord m/ 7 stoler

Aktiv | Utløpsdato: | FINN-kode: 31333226

Interesse

214
visninger
2
har lagret annonsen
101
har fått annonsen på e-post
Intresse verkar finnas utifrån besöksfrekvensen men bara en henvendelse ännu - och det var från en man som undrade om jag kunde tänka mig att sälja enbart bordet. Svaret på det är: "nej", det gör det desto svårare att bli av med stolarna om jag inte har ett bord att sälja tillsammans med dem.

Inga kommentarer: