måndag, oktober 03, 2011

Diagnostik någon?

I slutet av centrifugeringen tog min tvättmaskin sig en promenad över badrumsgolvet. Jag är innerligt glad att jag hunnit hem från promenaden och hann stoppa utflykten. Under tvättmaskinen var det sedan ett grått damm/grus. Dessutom verkar gummiringen innanför luckan ha vrängt sig en del. Vad är detta? Vågar man köra nån mer maskin nu?

Jag tror faktiskt inte att jag vågar, det blir ett par trevliga veckor fram till flytten med andra ord. Kånka tvätt in till Oslo? Jag som dessutom hade hoppats på att slippa släpa ut det där schabraket ur lägenheten eftersom han som ska ta över lägenheten ville köpa den och spisen. Nu ser det inte riktigt så ut...

4 kommentarer:

<åsa sa...

Ser ut som att kolet i motorn är slut, (egen erfarenhet x3) :) går att byta för billig peng. ;)

missj sa...

Är det kol i en tvättmaskinsmotor? ;)

Anonym sa...

jajemen tro mig JAG har erfarenhet:)
Lycka till med allt i ditt liv, de är du värd. Grekland så bara helt underbart ut. Kram

missj sa...

Tack så mycket! Grekland rekommenderas å det varmaste :D Kram!