tisdag, oktober 04, 2011

Ibland undrar man hur man fungerar

Idag fick jag besked om att Elins lägenhet är tagen, paret som såg på den innan vi drog på ferie fick den. För vår del spelar det egentligen ingen större roll men paret som såg på den i söndags var så himla intresserade, så på och skulle skriva värsta fjäskmailet till uthyraren som var bortrest på ferie. De såg en framtid i lägenheten, var sociala och drömmande. Han älskade att laga mat och såg möjligheter både inne och på balkongen. Sååå synd att de inte fick den, den var deras dröm....

Tillåt mig att föredra.....:D

Men men men...hur det än är huvudsaken är att den är uthyrd! 12 000 i hyra på en tvårummare på ca. 50 kvadrat - och ändå blir det krig! Jag börjar vänja mig vid en annan prisnivå men ändå förundras jag.

Inga kommentarer: