fredag, oktober 14, 2011

Snabb mellanlandning på Flaskebekk

Återigen några dagars bloggpaus, onsdag infann sig inte bloggsuget, gårdagen var jag hos Elin och lade bloggen åt sidan. Nu har jag just kommit hem för en snabb mellanlandning för att duscha och byta kläder och packa med mig lite underkläder (två hem sucks!). I kväll ska jag möta upp Tone i byen för en matbit och en massa prat. Därefter blir det raka spåret hem till sweetie. Jag hoppas att vi kan toppa helgen som gick i mys (med undantag för taxiincidenten!!). I morgon tänkte jag ta mig ut på byen, nu MÅSTE jag fina mig en varmare jacka. Detta håller inte! Kvällen är ägnad åt middag hemma hos Mariann med ett gäng trevliga brudar. Det finns god potential för en fin helg med andra ord. Om vädret är fint kanske en promenad på söndag? Men vädret MÅ vara fint, för mitt klädurval är strängt begränsat numera.

Nut/njut helgen!!

Inga kommentarer: