måndag, november 14, 2011

Projekt på projekt

På väg hem från bussen
Dimman har legae tät över Nesodden i morse och även när jag kom hem efter en kurs på Hjelpemiddelsentralen i eftermiddag. Bilden ovanför är vad jag såg när jag vända mig om på väg från bussen och hem. Trolskt och vackert!

I kväll kör vi ännu ett ryck här hemma, vi känner att vi måste få undan. Det är mindre än två veckor tills vårt hem invaderas av goda vänner♥ Annars känner jag en viss irritation på takstmannen som låter sig dröja, jag vill veta hur läget är efter "regnfallet" här hemma, jag vill också få besked av flyttfirman som slog ner displayen till golvvärmen i hallen. Golvet är ofta kallt och så vill jag inte ha det. Det ska bli så gott när dessa ting är på plats! Det är många små och större saker vi ska göra men allt får ske steg för steg - fast nåt borde rulla igång snart tycker jag. Come on people!

Inga kommentarer: