lördag, december 03, 2011

Komsi, komsi!


BTW, telefonen kom i förrgår så nu väntar jag bara på SIM-kortet. Komsi, komsi SIM!! Efter en usel dag tidigare i veckan när det mesta strulade har Elin hjälpt mig, via sin dator, att få in alöla mina kontakter i min Gmail. Jag begriper inte varför inte det där SE-programmet inte ville installeras på min dator. Men hon fick det i alla fall till! TACK!

I samma veva som jag var på Posten och hämtade ut telefonen hämtade jag också gasstoppen. Elin har fått pristilbud om installationen av denna, som landar på 16 000 NOK!! Helt sanslöst - men tydligen är det det där säkerhetsskåpet för gastuberna som drar iväg en del.

Och en sista sak innan jag kastar mig upp för att svabba av golvet och sen mig själv - jag ska uppdatera om inflyttningsfesten, jag siktar på i morgon kväll. Förmiddagen är planen att vi ska ge oss ut i skogen med Merete och Martin, gå en tur, eventuellt fiska (för de som önskar ;)), grilla korv och pinnbröd. Härligt! Ska försöka få med mig kameran :)

Inga kommentarer: