onsdag, april 18, 2012

Nytt verv och nyduschad darling

Idag blev det klart, Kristin har fått sin permisjon och lämnar oss den 1 juni. Jag blir Hovedtillitisvalgt från och med måndag. Huh! En ny era startar...

Jag hinner dessvärre inte få med mig tredagarsutbildningen innan löneförhandlingarna startar men det kommer att vara en kurs i förhandlingsteknik i juni, den ska jag helt klart gå på! Inte en chans att jag missar den :)

Annars så rullar livet på här, i går slog jag till och drog till Staoil för att ge lilla Bettan en dusch, nåt hon verkligen behövde - och tro mig, hon blev sååå fin!

Klaustrofobi grande - inget att rekommendera i en bilvask...
,,,men vad gör man inte för Bettan ;) Hon blev så fin!

2 kommentarer:

Jean sa...

Gud vad snygg bil!
Metallic-blå!

missj sa...

Det är allt en liten pärla :D