lördag, maj 05, 2012

Vågad shopping

Jag har dristat mig på en postorderbeställning trots att detta med storlek är oerhört svårt nu - men jag chansar, det går ju alltid att returnera om det blir fel.

Det är knapert i min garderob nuförtiden och sommarkläder existerar knappt så nåt måste jag ha även om jag kommer att sikta in mig på shopping i London där det tydligen är megarea i Juli. Det ska bli såå kul, fylla på garderoben och dessutom med sånt som inte nödvändigtvis behöver vara från de stora klädkejdorna.

Men innan London måste jag nog supplera shoppingen nedan med ett par capribyxor till och åtminstone ett par shorts plus ett par vår-/sommarskor.

Detta blev resultatet av nätshoppingen i går:

Tankini
Multifunktions bikinibyxa, kan vikas ned om man önskar eller dölja magen ;)
Capribyxor
Rutig skjorta

2-pack baslinnen
2-pack baslinnen




En fantastisk klänning i rockabillystil ♥
Strandklänning - jag beställde dock i svart
Byxa
Somrig och söt blus

Inga kommentarer: