måndag, januari 22, 2007

Kräkless!

Jag vet inte riktigt vad det är men jag är riktigt kräkless på en del saker för närvarande! Konstigt...

Ser inte meningen, njutningen eller det roliga med det hela längre. Är det en vinterrelaterad downperiod? Eller är det något bestående måntro? Eller var det där något som roade under en fas i livet? Det finns så mycket annat i huvudet nu - och på agendan. Så mycket annat som lockar och pockar och som jag längtar till. Jag bidar min tid och ser vad som sker...

Jag kan dock bli lite orolig när intressen avtar, betyder det att man redan är en trött och geistlös människa som är redo för tippen? Jag känner ju att energinivån inte är på topp. Jag borde äta mer frukt och grönsaker, borde komma igång med promenaderna igen och solen borde börja visa sig mer. Fyll på mina energireservoarer och låt mig bli jag igen!

Inga kommentarer: