måndag, januari 08, 2007

Resedrömmarna fortsätter

Souvaskebab till middag idag *mums*

Idag har vi äntligen besökt resebyrån för att få lite prisuppgifter på våra reseidéer. Förhoppningsvis ringer hon upp mig i morgon med informationen. Våra två modifierade varianter som vi begjort information om är:

  • Östkusten, uppgradera hyrbilen 2 klasser + flyg från New York till Las Vegas, 3 hotellnätter där samt
  • Västkusten, uppgradera hyrbilen 2 klasser + förlänga resan med ytterligare 3 nätter i Las Vegas
Båda alternativen med och utan anslutningsflyg till/från Luleå.

En mindre rolig sak med tanke på våra storslagna resedrömmar är att jag fått gå ner i tid igen, jag är tillbaka på mina 70% då min kollega valt att gå upp i tid igen. Det är bara att köpa saken och jobba på. Jag har i alla fall anmält mig hos bemanningsenheten för att förhoppningsvis få lite extrajobb kvällar/helger på en tidigare arbetsplats.

Till en helt annan sak....

-var är mina stövlar. De borde dimpa ner snart!

Inga kommentarer: