måndag, februari 19, 2007

Härligt, härligt...

En sån kväll. Vi har hunnit med att äta indisk mat, smida härliga planer, se en film och dessutom har min Älskling beställt en present åt mig. Såå fin och bra!

Detta är verkligen något jag behöver med tanke på att min gamla digitalkamera nästan gav upp i Vegas i somras, ni ska tro att det blev panik. Man vill INTE att kameran ger upp på en sån semester.

Vi har även bokat bord på Tallkotten på lördag, äntligen är det dags för en Tricolore igen. Det är ett av det ljuvligaste man kan placera på sin tunga. Efter det lutar det nog starkt åt en sväng till Olivers Inn för lite drinkar och dans.

Fredag är sedan tidigare planerad till Luleåshopping efter lunch, måste fylla på skåparna här hemma och sen på kvällen kommer Agneta hit på middag. Tänkte bara ordna nåt enkelt, men mycket gott - nämligen rostat bröd, räkor och Alains aioli

Nu ska vi ta och krypa ner i sängen, eftermiddagen och kvällen har varit spännande, rolig och tiden har vara rusat. I morgon är det jobb igen men sedan väntar en ledig onsdag för mig.

Godnattkramar!

Inga kommentarer: