tisdag, mars 06, 2007

Jag har fått både ett samtal och en kram!

Tack igen för skjutsen, Pernilla! Så hiiiiimla gulligt!


Jag har just varit till Sunderby sjukhus, min morbror har förflyttats från IVA till kirurgavdelningen (samma avdelning där syrran är sjuksköterska) där.

Nikotinsuget har satt in hos honom, så jag har letat runt hela stan efter Oliver Twist tuggtobak original och fann det - till slut. Pernilla var så underbar att hon skjutsade mig mig, igen!

Det var helt fantastiskt att få prata med honom.
Lite svammel var det ju emellanåt men vad kan man vänta sig efter efter en veckas narkos och nu fortsatt morfinbehandling men han var även helt adekvat mellan varven. I morgon ska hans sambo, mina föräldrar och hans son dit och hälsa på. Han var hemskt trött så jag stannade inte länge men fick en kram innan jag gick. Det känns så mycket bättre men jag vågar ännu inte tro något. Det ser fortfarande mycket illa ut där den döda vävnaden finns kvar och ingen vill säga nåt om utgången. Tummarna hålls alltså fortfarande!

Massor med tankar, lyckönskningar och kärlek till dig, morbror Dennis!

Inga kommentarer: